Zpětné odkazy - nejlepší způsob, jak je sám vytvářet, je psát blog na vlastním webu

28.11.2016

Jeden z nejlepších způsobů jak si sami můžete vytvářet zpětné odkazy, je psát články o problémech, které řeší Váš produkt nebo služba. Vy sami totiž nejlépe víte, jak funguje, co přináší a v čem pomáhá Vašim zákazníkům.

Napište, jak konkrétně Vašemu zákazníkovi pomohlo to, že Vaše řešení, produkt,  nebo službu použil. V čem mu to pomohlo, co mu to odstranilo, co ho díky tomu přestalo trápit, díky čemu se mu usnadnil život.

Pište články do blogu na svém webu

Popište problémy se kterými se Váš zákazník potýkal a poté zlepšenou situaci, která nastala po využití Vašeho řešení/produktu/služby. Je úplně jedno, jestli provozujete e-shop s tisícovkou produktů (alespoň máte tisíc témat) nebo jste řemeslník, účetní nebo plastický chirurg.

Prostě napište, jak Vaše řešení/produkt/služba pomohlo jiným lidem, kteří ho již použili.

V jednotlivých článcích použijte i různá další klíčová slova, třeba i méně frekventovaná ale hledaná a nezapomeňte z nich odkázat na stránku, kde produkt nebo službu konkrétně nabízíte. Je to další zpětný odkaz a vyhledávač ho ocení. 

Hlavně ale pomůžete lidem, které téma zajímá si produkt nebo službu hned objednat.

No a nakonec samozřejmě odkaz na každý článek publikujte na Faceboku, LinkedIn, Google+ a Twitteru, Instagramu případně i jinde, protože pokud bude užitečný, bude i sdílený. Pokud bude sdílený, budete mít více návštěv a více návštěv bude více prodejů Vašeho řešení, produktu či služby.

Já osobně bych ty články umístil do blogu, tak aby každý článek měl svoje vlastní url a to bych ještě olinkoval pomocí linkovacích služeb.  

Rovněž neškodí na stránce odkázat na autoritativní zdroj informací, např Wikipedii, nebo stránky nějakého vládního webu, či dalších odborných webů, kde se téma také řeší.  Dejte ale pozor aby se odkaz otevřel na nové stránce a návštěvník tak z Vašeho webu neutekl jinam.


Jak udělat aby články byly na horních pozicích ve vyhledávačích?

Aby ty články měly šanci se dostat na horní pozice vyhledávačů, musí ale splňovat tato kritéria pro dosažení horních pozic.

Blog můžete mít u sebe na webu anebo můžete mít externí blog. Jeden takový zdarma i s různými vzhledy šablon nabízí Blogger 

Jo a nějaký hezký obrázek vydá za 1000 slov:)

Další přínos je v tom, že rozšiřujete obsah svého webu a to vyhledávače mají rádi.

Pro zvyšování počtu zpětných odkazů je velmi dobré články publikovat i na jiných webech.

Dají se sehnat tematické weby, kde lze publikovat zdarma, případně je možná placená publikace. Ta bývá lepší, protože na placeném webu je kvalitnější obsah, který si majitel hlídá.

Pokud se Vám nechce psát článek do blogu nebo nevíte, kam jej umístit, rádi Vám publikace článků zajistíme.