PPC reklama - co to je?
PPC je zkratka z anglického výrazu Pay Per Click (platba za klik) a znamená, že platíte pouze za to, když návštěvník klikne na Váš inzerát a vstoupí tak na Vaši stránku.
PPC reklama jsou tedy inzeráty, které se zobrazuji ve vyhledávačích nahoře a po pravé straně přirozených výsledků vyhledávání.
Kdy a proč má smysl platit PPC reklamní kampaně?
PPC reklama je velmi vhodné řešení například:
- při spuštění nového webu
- pro překonání období, než se web začne zobrazovat v přirozených výsledcích
- když má stránka málo zpětných odkazů
- při veliké konkurenci na určité klíčové slovo
- při časově omezené akci nebo nabídce, která by se jinak nedala propagovat
- když se Vám prostě nedaří dostat web na první stranu vyhledávačů
Můžete platit pouze některý systém nebo všechny, podle potřeby:
- Google AdWords
- sKlik
- Etarget
Podle návodů v jednotlivých systémech se Vám může zdát, že spustit a nastavit PPC kampaň je hračka. Zkuste to a třeba se Vám to povede. Většinou ale buď:
- příjdete za tři dny o všechny vložené peníze aniž někdo něco koupí
- na stránky stejně nikdo nepříjde z důvodu nevhodných textů v inzerátech
- budete platit zbytečně nesmyslně vysoké částky za klik
- Vaše inzeráty se nebudou zobrazovat
- zabijete tím spoustu času
Pokud se s tím nechcete sami trápit, můžeme Vám profesionální PPC kampaň zajistit.